Ślęża i Sobótka - kanał informacyjny

Ta strona (blog) ma informować o wszystkim co się dzieje wokół wyjątkowej Góry Ślęży. Jest to uzupełnienie do różnych informacji i wydarzeń lokalnych z bliższej i dalszej okolicy tej magicznej góry. Zapraszam do dodawania materiałów filmowych, zdjęciowych i tekstowych jak i darmowych ogłoszeń i reklam. Prosimy również o informacje o imprezach które mają się odbyć.



środa, 26 sierpnia 2015

Sobótka, II Bieg Niezłomnych - 22.08.2015

Sobótka 22 sierpnia 2015 roku gościła uczestników II BIEGU NIEZŁOMNYCH. 
 Główny bieg, na dystansie 10 km  wystartował  o godz. 11.00 z rynku w Sobótce.   W biegu wystartowało 1060 zawodników. Trasa wiodła leśnymi ścieżkami Masywy Ślęży do schroniska pod Wieżycą.

   




Bieg widziany przez uczestnika biegu.
Kanarkowe koszulki znak rozpoznawczy  rodzinnej  grupy "PRĘDKIE STOPY ŻÓŁWIA" .
Jacuś nasz dyrektor techniczny (pierwszy od lewej). W bagażniku wszystkie zbędne rzeczy z naszych kieszeni, oraz napoje do zasilania podczas biegu. Wszystkie zdjęcia z biegu również jego autorstwa. 


Wojtek na czele następnej grupy w chwilę po starcie. 


Na pierwszym planie (890 nr) Mariusz M. pedagog wychowawca młodzieży szkół średnich w Dzierżoniowie. Przyjaciel, startujący w tej samej kategorii wiekowej, ale na mecie był 20 minut wcześniej ode mnie.  


Wystartowałem jako ostatni, ponieważ miałem problemy z ustawieniem komórki żeby zapisała mi między czasy i trasę.
Tutaj jestem (na 700 metrze) za panem w czarnej koszulce a za mną już siedmiu zawodników   

Półmetek zaliczony, z czasem 40 minut, wbiegam na drugą mniejszą pętlę. 

Drużyna na mecie. Widząc opiętą koszulkę jest szansa do poprawienia wyniku w następnym roku.


Moje miejsce na mecie 1035 (Krzysztof  Prędkie Stopy Żółwia POL M50)  01:16:20 07.38.
Chociaż po biegu dostałem sms z czasem 1;14:14, . Ale to i tak lepszy o blisko 5 minut od zeszłorocznego.  

Wyniki biegu >tutaj<

Relacja z poprzedniego biegu 2014 >tutaj<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz