Ślęża i Sobótka - kanał informacyjny

Ta strona (blog) ma informować o wszystkim co się dzieje wokół wyjątkowej Góry Ślęży. Jest to uzupełnienie do różnych informacji i wydarzeń lokalnych z bliższej i dalszej okolicy tej magicznej góry. Zapraszam do dodawania materiałów filmowych, zdjęciowych i tekstowych jak i darmowych ogłoszeń i reklam. Prosimy również o informacje o imprezach które mają się odbyć.



wtorek, 18 lipca 2017

Kluczyki zatrzaśnięte w samochodzie w dzień wesela!

Było to nie dawno w okolicach magicznej Ślęży. Nadszedł ten szczęśliwy dzień  ślubu. Kierowca siedzi już w przystrojonej limuzynie i czeka na młodego żeby pojechać po młodą i do ślubu. Kierowca wychodzi z autka żeby poprawić dekorację, a tu zamki się ryglują. Kluczyki, obrączki i kwiaty, zostają w środku.
Padają różne propozycję od wybicia szyby, otworzenie drutem. Ale jeden z gości miał namiary na  fachowca: mgr inż. Radosława Matyjasa ze Świdnicy który zameldował się  na miejscu po 30 minutach i w 30 sekund otworzył limuzynę. Z kronikarskiego obowiązku dodam że ślub się odbył, wszyscy się świetnie bawili.
Taka sytuacja może spotkać każdego z nas, dlatego warto wprowadzić numery telefonów które są pod spodem na wizytówce pana Radosława.




11 komentarzy:

  1. Zatrzaśnięte kluczyki w samochodzie albo domu? Zajrzyj na slusar.pl To tam rozwiążą twój problem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też spotkała taka lecz na całe szczęście kolega podał mi numer do
    fachowca ze Slusara który się tym zajął.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie takie sytuacje się zdarzają i niestety to nie jest nic wesołego. Muszę przyznać, że wtedy najlepiej jest zadzwonić po pomoc drogową https://pomocdrogowa.i-koszalin.pl/ aby nasze auto zabrała w bezpieczne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi na całe szczęście się jeszcze taka sytuacja nie przytrafiła i mam nadzieję, że nigdy do niej nie dojdzie. Myślę, że ja na pewno zadzwoniłbym po pomoc drogową https://pomocdrogowa.i-koszalin.pl/ która potrafiłaby mi pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jestem szczęściarzem ponieważ jeszcze nie miałem takiej sytuacji z moim pojazdem. Uważam, że również dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy drogowej https://pomocdrogowagdansk.pl/ aby nas odholowali w bezpieczne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie całe szczęście, że udało się wyjść z tej sytuacji cało i ja jestem zdania, że również wezwanie fachowej pomocy drogowej będzie dobrą opcją. Myślę, że w takich momentach bardzo dobrze jest wiedzieć, iż pomoc drogowa https://eurohol.pl/ zjawia się bardzo sprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie w takich momentach wezwanie właściwej pomocy jest czymś bardzo ważnym. Od siebie ja chcę powiedzieć, że jak coś to wzywam pomoc drogową https://kuta-autoserwis.pl/ i taki problem szybko znika.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalezienie profesjonalnego warsztatu blacharsko-lakierniczego może być wyzwaniem, ale https://autowacholc.pl/ to miejsce, które z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Ich doświadczeni blacharze i lakiernicy zadbają o to, aby Twój samochód wyglądał jak nowy. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii i wysokiej jakości materiałów, efekt końcowy zawsze przekracza oczekiwania klientów. Co więcej, dbają również o transparentność procesu, informując klienta o każdym etapie naprawy. Wybierając ten warsztat, wybierasz profesjonalizm i doskonałą obsługę klienta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli ktoś szuka mechanika to dobrym wyjściem będzie mobilny mechanik Wrocław . To jest naprawdę bardzo interesująca oferta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam https://www.pomocdrogowa.walbrzych.pl/ każdemu, kto potrzebuje niezawodnej pomocy drogowej. Ich zespół jest wysoce profesjonalny i skuteczny, a ich usługi są dostępne o każdej porze dnia i nocy. Mają nowoczesny sprzęt i potrafią szybko reagować na każde wezwanie. Są to prawdziwi profesjonaliści w branży pomocy drogowej.

    OdpowiedzUsuń