Ślęża i Sobótka - kanał informacyjny

Ta strona (blog) ma informować o wszystkim co się dzieje wokół wyjątkowej Góry Ślęży. Jest to uzupełnienie do różnych informacji i wydarzeń lokalnych z bliższej i dalszej okolicy tej magicznej góry. Zapraszam do dodawania materiałów filmowych, zdjęciowych i tekstowych jak i darmowych ogłoszeń i reklam. Prosimy również o informacje o imprezach które mają się odbyć.



środa, 26 lipca 2017

Dzierżoniów, powódź 1997 07 19, sobota dzień pierwszy


20 lat temu Dzierżoniów i Dolny Śląsk zalała woda "Powodzi tysiąclecia". Jest to mój film nakręcony w sobotę 19 lipca 1997 roku. Filmowałem wtedy wesele w Dzierżoniowie, a przy okazji parę kadrów utrwaliłem. Górne zdjęcie jest wykonane z korytarza domu gdzie odbyło się błogosławieństwo.
Widok na budynek przy ulicy Garbarskiej podczas powodzi 1997r. (jest to stop klatka z filmu VHS dlatego taka słaba jakość)  Budynek po trzydniowym staniu w wodzie został rozebrany. Za rzeką widok na ulicę Kopernika gdzie za drzewem częściowo widać dawny Hotel Polonia który w tamtym czasie pełnił funkcję biurowca między innymi spółki DZT. Zdjęcie wykonałem z kamienicy przy ulicy Krasickiego.
Dodam że film powstał jeszcze przed czasami Youtube. 11 lat przeleżał na półce nim go zmontowałem i wrzuciłem do sieci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz