Ślęża i Sobótka - kanał informacyjny

Ta strona (blog) ma informować o wszystkim co się dzieje wokół wyjątkowej Góry Ślęży. Jest to uzupełnienie do różnych informacji i wydarzeń lokalnych z bliższej i dalszej okolicy tej magicznej góry. Zapraszam do dodawania materiałów filmowych, zdjęciowych i tekstowych jak i darmowych ogłoszeń i reklam. Prosimy również o informacje o imprezach które mają się odbyć.



niedziela, 2 lipca 2023

Wrocław Strachowice - JW 1465

 JW 1465 Wrocław - Strachowice

Wiesław, przed Migiem obok wejścia do jednostki 2 sierpnia 2021 r. 

Z Wieśkiem L (1976-78). niałem stały kontakt od około 10 lat ponieważ bardzo często bywałem w Sobótce i na kawę często wpadełem do niego również do pracy. Wiesiek namawiał cały czas żeby odwiedzić lotnisko i zobaczyć co po nim zostało. Dopiero jak przeszłem na emeryturę w 2021 r. pojechaliśmy. 

Krzysztof Bach... 1977-79 przed wejściem do jednostki

Z nami miał jeszcze jechać kapral Romek St.. ale załapał się na wykańczanie domu u zięcia,
Byliśmy na biurze przepustek gdzie miła pani połączyła z zastępcą bazy a my pytaliśmy o dzień otwarty. Nic takiego wtedy nie przewidywali.
Wiedząc że w pobliskiej cegielni, gdzie byłem na weselu u pana Adama Biska, stoją samoloty, które obsługiwaliśmy i gdzie można zrobić sobie zdjęcia. 

Pamiatkowe zdjęcie przy Migu obok Hotelu.

W planie było jeszcze próba odnalezienia Mariana Ko... wiedziałem jaka to ulica więc w starej książce telefonicznej znaleźliśmy numer i jedziemy. Dzwonimy do domu jednorodzinnego a tu pani że ten dom kupiła rok temu i nie wie gdzie.  mieszka teraz dawny właścciel. Naszą rozmowę usłyszał młodzieniec s sąsiedniej posesji i powiedział że tato bedzie wiedział gdzie mieszka Marian. Z przygodami trafiliśmy do podwrocławskiej miejscowości i znaleźliśmy kolegę Mariana. Zostaliśmy przyjęci po królewsku. Długie rozmowy, pytam się Mariana że w czwórkę byliśmy w tej okolicy u kogoś na weselu i rano w mundurach wracaliśmy piechotą po autostradzie. A to byliśmy u Mariana i Krysi. Na zdjęciach ślubnych nawet odnalazłem się.  Późno w nocy wróciliśmy do Sobótki.
2 sierpnia 2021 roku na tarasie, zdjęcie wykonała przesympatyczna Krysia żonka Mariana.  

Wcześniej przed wyprawą na lotnisko i do Mariana na fejsie 11 Brandenburski Pułk Lotnictwa Myśliwskiego z II eskadry odnalazł się Janusz Ko... Później na fejsie na jednym z moich zdjęć Aleksander Wo....  poznaje naszego pomocnika szefa Romana Sz.. i odpisał w jakiej miejscowości mieszka. Dlatego plan na następną wyprawę to odnaleźć Romka. 

Ustalamy datę na spotkanie z Januszem który mieszka najdalej na 3 lipca 2023 roku. W południe z Wieśkiem odbieramy Janusza z głównego we Wrocławiu i jedziemy do Nadolic. Po drodze trafiamy do Dobrzykowic gdzie kręcono Samych Swoich. Co co dla mnie było zaskoczeniem, byłem pewien że to gdzie indziej.  Oczywiście pamiątkowe zdjęcie przy domach Pawlaków i Kargulów. 

Wkrótce ciąg dalszy.... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz