Ślęża i Sobótka - kanał informacyjny

Ta strona (blog) ma informować o wszystkim co się dzieje wokół wyjątkowej Góry Ślęży. Jest to uzupełnienie do różnych informacji i wydarzeń lokalnych z bliższej i dalszej okolicy tej magicznej góry. Zapraszam do dodawania materiałów filmowych, zdjęciowych i tekstowych jak i darmowych ogłoszeń i reklam. Prosimy również o informacje o imprezach które mają się odbyć.



piątek, 1 maja 2015

Bielawa, Paweł Kukiz reklama która mnie zaskoczyła

 30 kwietnia 2015 roku pełniąc reporterski dyżur trafiłem za strażakami na oś Włókniarzy do Bielawy.
Trzy siódemki na szczęście. 
Podczas reportażu zauważyłem samochód z reklamą  Kukiza na tylnej szybie.
Tak się później zastanawiałem czy na swoim też bym miał odwagę dać taką reklamę? Dlaczego innych kandydatów na prezydenta nie zauważyłem do tej pory? Czyżby Paweł obudził ruch społeczny który może coś zmienić na korzyść.
Gdy pierwszego maja ogłoszono sondażowe wyniki poparcia i gdy wszystkim spada a Pawłowi rośnie do 11%. Wszyscy się cieszą że będzie druga tura. Komorowski - Duda. Przypomniała mi się wtedy rozmowa z  kolegą, sprzed kilku tygodni że ciekawie by było gdyby w drugie turze spotkali się Duda i Kukiz. Do wyborów jeszcze kilka dni ale wszystko może się zmienić. Nawet dzisiaj Wiadomości pokazały Pawła i jakiś dziennikarz zadał tylko jedno (głupie) pytanie o in vitro. Przecież Paweł wielokrotnie odpowiadał że jest to temat zastępczy, tym razem nawet nie odpowiadał. Czyli TVP  dalej go ignoruje i pokazuje go w złym świetle. Ale później  zaskoczył mnie Ziobro z ciepłymi słowami pod adresem Pawła.
Podejrzewam że te wybory będą miały wyższą frekwencję nawet o 20% i wtedy Paweł na pewno znajdzie się w drugiej turze.     

Od czasu gdy startował Kwaśniewski i powiedział że w wojsku nie miał obowiązku służyć. Przecież  wtedy każdy miał zaszczytny obowiązek odsłużenia w armii,  na dwa lata a studenci na rok  A później wysłał naszych chłopaków na bliski wschód. Kilkudziesięciu straciło życie. To  do  wyborów nie chodziłem. Ale tym razem to może ostatnia szansa żeby coś zmienić dla moich dzieci i wnuków.    
Cytuję  komentarz  znaleziony w sieci z którym całkowicie się zgadzam.
Mam dość i kłamstw i wciskania mi ciemnoty jak nam się wspaniale żyje na zielonej wyspie RP.Dość mam już tych samych twarzy kłamców przez ponad ćwierć wieku będących  w naszym Rządzie .
Popieram Pana Pawła Kukiza. Prezydentem był i elektryk i nie pełny student Kwaśniewski i nic się nie stanie jak będzie muzyk.Głosuję na Kukiza.

Poniżej filmik  sprzed roku który dosadnie mówi co jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz