Ślęża i Sobótka - kanał informacyjny

Ta strona (blog) ma informować o wszystkim co się dzieje wokół wyjątkowej Góry Ślęży. Jest to uzupełnienie do różnych informacji i wydarzeń lokalnych z bliższej i dalszej okolicy tej magicznej góry. Zapraszam do dodawania materiałów filmowych, zdjęciowych i tekstowych jak i darmowych ogłoszeń i reklam. Prosimy również o informacje o imprezach które mają się odbyć.



sobota, 1 czerwca 2019

Oleszna, śmierć na drodze

W niedziele 26 maja Państwowa Straż Pożarna i policja zostały zadysponowane do nieprzytomnego mężczyzny znalezionego na polnej drodze prowadzącej z Olesznej do Karolina. Ratownicy po przybyciu na miejsce stwierdzili ustanie czynności życiowych, do których najprawdopodobniej doszło dużo wcześniej. Miejsce zdarzenie zabezpieczała policja.
26 maja około 9:00 dyżurny dzierżoniowskiej komendy otrzymał informację, o zgonie 66-letniego mężczyzny, w Olesznej. Wykluczono działanie osób trzecich. Poinformował: kom. Marcin Ząbek, oficer prasowy KPP w Dzierżoniowie. 






4 komentarze:

  1. Takie wypadki niestety są najgorsze ale należy zrozumieć, że często nie mamy na nie żadnego wpływu. Ja jestem zdania, ze także fajnie jest mieć zawsze kontakt do pomocy drogowej https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ aby w tego typu sytuacjach wiedzieć do kogo dzwonić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już zostało tu napisane faktycznie takie wypadki to najgorsza rzecz jaka może się przytrafić. Ja również niedawno miałam małą stłuczkę ale nikomu nic się nie stało. Po prostu wezwałam pomoc drogową https://wawa-hol.pl/ która moje auto zawiozła do warsztatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. To są najgorsze sytuacje jakie mogą się przytrafić i jeżeli wszyscy wychodzą cało to jeszcze nic złego. Na pewno warto jest w takiej sytuacji wezwać pomoc drogową https://www.pomocdrogowalublin.pl/ aby zabrała wraki aut.

    OdpowiedzUsuń