Ślęża i Sobótka - kanał informacyjny

Ta strona (blog) ma informować o wszystkim co się dzieje wokół wyjątkowej Góry Ślęży. Jest to uzupełnienie do różnych informacji i wydarzeń lokalnych z bliższej i dalszej okolicy tej magicznej góry. Zapraszam do dodawania materiałów filmowych, zdjęciowych i tekstowych jak i darmowych ogłoszeń i reklam. Prosimy również o informacje o imprezach które mają się odbyć.



wtorek, 20 listopada 2018

Dzierżoniów, sprzedawcy zapachów na budowanym rondzie - oszustwo?


19 listopada czekając na czerwonym świetle, przy budowanym rondzie na Batalionów Chłopskich w Dzierżoniowie do pierwszych trzech samochodów podchodzi dziewczyna i rozdaje ulotki. Tyle co zdążyłem odczytać i zapamiętać ,,Nie jesteśmy oszustami. Sprzedajemy zapach do samochodu za 8 złotych, możesz zapłacić więcej ponieważ zbieramy na szczytny cel, na .... ,, Po chwili podchodzi jeszcze raz do pojazdów i na migi pokazuje że chce kasę. Niektórzy płacą inni oddają. Co widać na filmie. Gdy składałem film zauważyłem że dziewczyna nie ma żadnego identyfikatora, ani innej reklamy. Dlatego następnego dnia postanowiłem się coś więcej dowiedzieć, chciałem zrobić zdjęcie na jaki cel zbierają i tu spotkałem się z agresją sprzedającej. Za chwilę zjawił się opiekun, ale gdy zobaczył kamerę to cała ekipa biegiem znikła z ronda. Takie pytanko czy to był agresywny marketing, dzika działalność czy granie cwaniaka żeby kroić ludzi na litość.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz