Ślęża i Sobótka - kanał informacyjny

Ta strona (blog) ma informować o wszystkim co się dzieje wokół wyjątkowej Góry Ślęży. Jest to uzupełnienie do różnych informacji i wydarzeń lokalnych z bliższej i dalszej okolicy tej magicznej góry. Zapraszam do dodawania materiałów filmowych, zdjęciowych i tekstowych jak i darmowych ogłoszeń i reklam. Prosimy również o informacje o imprezach które mają się odbyć.



wtorek, 18 lipca 2017

Kluczyki zatrzaśnięte w samochodzie w dzień wesela!

Było to nie dawno w okolicach magicznej Ślęży. Nadszedł ten szczęśliwy dzień  ślubu. Kierowca siedzi już w przystrojonej limuzynie i czeka na młodego żeby pojechać po młodą i do ślubu. Kierowca wychodzi z autka żeby poprawić dekorację, a tu zamki się ryglują. Kluczyki, obrączki i kwiaty, zostają w środku.
Padają różne propozycję od wybicia szyby, otworzenie drutem. Ale jeden z gości miał namiary na  fachowca: mgr inż. Radosława Matyjasa ze Świdnicy który zameldował się  na miejscu po 30 minutach i w 30 sekund otworzył limuzynę. Z kronikarskiego obowiązku dodam że ślub się odbył, wszyscy się świetnie bawili.
Taka sytuacja może spotkać każdego z nas, dlatego warto wprowadzić numery telefonów które są pod spodem na wizytówce pana Radosława.




7 komentarzy:

  1. Zatrzaśnięte kluczyki w samochodzie albo domu? Zajrzyj na slusar.pl To tam rozwiążą twój problem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też spotkała taka lecz na całe szczęście kolega podał mi numer do
    fachowca ze Slusara który się tym zajął.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele lat temu zdarzyło mi się zatrzasnąć kluczyki do samochodu. Żałuję, że nie miałem wtedy namiarów na pomoc drogową.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, jak kiedyś zatrzasnąłem kluczki a na zewnątrz zbliżała się burza. Na szczęście miałem namiar na sprawdzoną pomoc drogową, która szybko pomogła mi w tej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na przykład dowiedziałem się o regeneracja maglownic Warszawa . Według mnie dużo osób powinno skorzystać z tej oferty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwaga, dramat na parkingu! Kluczyki zatrzaśnięte w samochodzie – ktoś ma podobne doświadczenia?

    OdpowiedzUsuń